Bath & Body Works vstupuje na český trh – Přináší inovativní péči o tělo a jedinečné vůně –

Americká značka Bath & Body Works, jeden ze světových lídrů v oblasti péče o tělo, bytových vůní či například tříknotových svíček, od září 2024 vstupuje do českého eshopové prostředí. Čeští zákazníci si tak mohou jednoduše dopřát širokou škálu produktů, které kombinují tu nejkvalitnější péči o pokožku s neodolatelnými vůněmi. Bath & Body Works nabízí na svém novém eshopu více než 2000 produktů pro ženy i muže. Česká republika se stává v pořadí třetím evropským trhem, na který značka Bath & Body Works pod franšízou Alshaya Franchise expanduje. Od roku 2025 plánuje další lokální rozšíření, a to v podobě kamenných prodejen.

Společnost Bath & Body Works, založena v roce 1990, je již více než 30 let průkopníkem nejen v oblasti parfémů. Jako celosvětový lídr poskytuje nejprodávanější kolekce jemných vonných mlh, sprchových gelů, tělových mlék a krémů, ale i tříknotových svíček či domácích vonných difuzérů a mýdel na ruce. Obrovské portfolio značky Bath & Body Works zahrnuje desítky sezónních časově omezených sérií, ale i základních celosvětově oblíbených kolekcí, které jsou dostupné během celého roku.

Český trh jako strategický krok

Pro společnost Bath & Body Works představuje tuzemský trh významnou příležitost. Cílem značky je navázat kontakt s českými zákazníky, kteří oceňují jedinečné a originální vůně. Bath & Body Works jim chce nabídnout nové možnosti objevování nadčasových vůní a inspirovat je k dalšímu experimentování. Nabídka samozřejmě zahrnuje i vůně, které odrážejí sezónnost a jdou ruku v ruce s aktuální náladou nakupujících.

U příležitosti vstupu do ČR bude představena nová kolekce vůní

Spuštění eshopu Bath & Body Works pro českou klientelu je pro značku příležitostí pro rozšíření portfolia. Konkrétně se jedná o nejnovější kolekci vůní z řad vůní Gingham, představených v rámci kampaně s názvem Gingham Heritage. Čeští zákazníci se tak mohou těšit na zcela nové vůně, které zapůsobí na jejich smysly.

Pro tuto příležitost značka vytvořila hastag, pod kterým mohou nadšenci sdílet své první dojmy a zážitky: #FindYourGingham a #Bath&BodyWorksLovesCzechia.

Pro české zákazníky je pro online nákupy připravena také časově omezená 10% sleva, v případě použití slevového kódu AHOJCESKO10 na www.bathandbodyworks.cz. Zvýhodněné nákupy je možné využít do 15. září 2024.

Již brzy také kamenné prodejny

Pro rok 2025 plánuje značka Bath & Body Works rozšíření svého působení na českém trhu také skrze kamenné prodejny.

Zdroj: BATH & BODY WORKS

Hudební divadlo Karlín
Reklama
Deichmann
Reklama
Reklama
Arkham
Reklama