Česká značka prémiových kabelek Patrick Poppet přichází s novinkou, která zaujme především nevěsty hledající dokonalý doplněk pro svůj velký den. Je jím kožené psaníčko Enigma v odstínech white a arctic blue. Bylo navrženo tak, aby dokonale ladilo se svatebními šaty, a přitom poskytovalo dostatek prostoru pro všechny nezbytnosti, které může nevěsta během svatebního dne potřebovat.
Elegantní psaníčko Enigma je vyrobeno z prémiové italské lícové usně. Jeho tvarosloví je typické pro Lucii Kalousovou, designérku a majitelku značky Patrick Poppet. V designu se snoubí klasická elegance s moderním vzhledem, což z něj dělá nejen praktický, ale i stylový doplněk. Odstín arctic blue (ve verzi se stříbrnými i zlatými komponenty) dodává psaníčku nádech originality a splní zároveň požadavek na „něco modrého“, zatímco bílá barva (ve verzi se zlatými komponenty) symbolizuje tradičně čistotu a nový začátek.
„Jsem nadšená, že mohu nevěstám představit tento jedinečný model, který je výsledkem pečlivé ruční práce,” říká Lucie Kalousová. „Výhodou je, že se vlastně jedná hned o dva kousky v jednom – seasonless psaníčko a crossbody kabelku v jednom. Záleží jen na tom, zda nevěsta zvolí krátký řetízek na zápěstí, nebo dlouhý přes tělo. Věřím proto, že Enigma osloví mnoho nevěst, které hledají něco opravdu výjimečného a praktického zároveň.”
Kabelka-poppetka se jmenuje Enigma, protože co nosí ženy v takové kabelce? Jsou to především jejich tajemství a záhady, které nechtějí, aby někdo rozluštil. A není tomu jinak ani ve svatební den. Po tomto dni navíc dámy Enigmu vynosí na další prestižní společenské události, stejně dobře jim ale bude sloužit i jako praktická malá kabelka na základní nezbytnosti, která mimo jiné skvěle padne také do velkých shopperek z POP Collection.
Materiál: 100% hovězí lícová useň, rozměry: cca 26 x 17 x 2 cm (š x v x h), délka krátkého řetízku na zápěstí: 35 cm, délka dlouhého řetězu přes rameno: 112 cm, cena: 6900 Kč
Poppetka rovná se kabelka vyššího řádu, ušitá ručně v Čechách z prémiových italských usní. Kabelka, jejímuž finálnímu tvaru předcházel dlouhý vývoj a zkoušení prototypů. Taková, u níž byla věnována láska a péče každému drobnému detailu. Poppetka je zhmotnělá vize designérky Lucie Kalousové. Ta tvoří své oslnivé kolekce pod značkou Patrick Poppet od podzimu 2019. A co se skrývá za netradičním názvem značky? Patrik je jméno Luciina syna a „poppet” výraz pocházející z angličtiny, který znamená „zlatíčko”. Značka používá usně pouze z hospodářských zvířat, tedy ze zvířat, která nebyla nikdy poražena primárně pro svou kůži. Využití geometrických tvarů předchází zbytečnému plýtvání a minimalizuje odpad. Téměř celá poppetka se vyrábí ručně, vytvořit jeden model stojí přibližně 30 hodin poctivé řemeslné práce.
Zdroj: Patrick Poppet