CANAL+ Sport má úspěšně za sebou vysílání první sezony anglické Premier League. V následujícím ročníku, který odstartuje již 11. srpna, přinese stanice nový vysílací formát a spoustu dalšího.
„Odvysílali jsme celkem 91 zápasových studií Match Time a talkshow Premier Club. V nich se objevilo celkem 28 hostů. Na sociální sítě jsme dali celkem 5114 příspěvků. Přinesli jsme 55 exkluzivních rozhovorů s legendami, současnými hráči i manažery. Představili jsme nový formát sledování – konferenční přenos, který nabízí to nejlepší ze zároveň hraných zápasů. Do další sezony chceme nejen držet vysoký standard vysílání, ale zážitek našich diváků posunout ještě výše,“ říká Jiří Hošek, šéfredaktor stanice CANAL+ Sport.
Pro další sezonu má CANAL+ Sport připravenou novinku – Datazónu. „Datazóna je nový formát televizního vysílání, který spojí svět přímého přenosu zápasu s datovou analýzou a herním světem,“ dodává Jiří Hošek.
Datazóna přinese přímý přenos atraktivního zápasu Premier League, ke kterému umělá inteligence v reálném čase dodá zajímavé statistiky podle aktuálního dění na hřišti. Kromě těch obvyklých, jako je držení míče, se divák dozví informace o úspěšnosti přihrávek jednotlivých hráčů, rychlosti střely, naběhané vzdálenosti a spoustě dalšího. Navíc bude v rohu obrazovky po celou dobu vidět mapa hřiště se všemi fotbalisty, a tak divák uvidí jejich pozici i mimo záběr televizních kamer. Datazóna, doprovázená speciálním komentářem, se bude vysílat souběžně s klasickým přenosem na dalším zápasovém streamu.
V minulé sezoně diváci v České republice i na Slovensku velmi pozitivně reagovali na přítomnost reportérů a expertů stanice CANAL+ Sport přímo na ostrovních stadiónech. S touto sezónou se počet výjezdů na zápasy Premier League ještě zvýší. První takový výjezd bude na Emirates Stadium, kde se na začátku září střetnou Arsenal a Manchester United. O vysoké přitažlivosti tohoto zápasu vypovídá i fakt, že toto měření sil bylo v minulé sezoně na obrazovkách stanice CANAL+ Sport vůbec nejsledovanější.
Konferenční přenosy, kdy se u souběžně hraných zápasů přechází podle aktuálního dění ze stadiónu na stadión, budou od nové sezony vysílány na programu CANAL+ Action.
Na sociálních sítích bude pro sledující připravena i spousta dalšího obsahu, který na obrazovkách stanice CANAL+ Sport neuvidí. Facebookové a instagramové stránky CANAL+ Sport CZ/SK umožní divákům nahlédnout přímo do zákulisí soutěže, zatímco twitterový účet bude přinášet pravidelné zpravodajství. Kromě toho umožní fanouškům diskutovat během přímých přenosů s experty stanice CANAL+ Sport o aktuálním dění na hřišti.
O společnosti CANAL+ Group
CANAL+ Group, dceřiná společnost Vivendi, je významným hráčem v produkci a distribuci obsahu po celém světě s 25,5 milionu předplatitelů. Je zastoupena ve více než 50 zemích světa a na všech kontinentech zaměstnává téměř 7600 lidí. CANAL+ Group má 9,5 milionu předplatitelů ve Francii a 7,6 milionu v Africe. Je předním televizním operátorem ve frankofonní Africe a největším akcionářem společnosti MultiChoice, lídra v oblasti placené televize v anglicky a portugalsky mluvící Africe.
CANAL+ Group je významným hráčem v produkci a marketingu televizních kanálů, vlastnícím 116 lineárních a nelineárních kanálů. Sdružuje hlavní tematické kanály a globální platformy obsahu, jako jsou Netflix, Disney+ a Paramount+. S ročními investicemi do obsahu ve výši 3,5 miliardy eur je klíčovým hráčem v oblasti sportu (hlavní sponzor fotbalu a ragby ve Francii), filmů (vedoucí investor ve Francii a v Polsku) a seriálů (včetně více než 50 původních seriálů ve více než 15 jazycích ročně). CANAL+ Group je předním producentem i distributorem celovečerních filmů a televizních seriálů v Evropě. Spolu s dceřinou společností STUDIOCANAL vlastní 12 produkčních společností v 9 evropských zemích. Vlastní také jednu z největších videoknihoven na světě, jejíž katalog zahrnuje více než 8000 titulů ze 60 zemí. V digitální oblasti je klíčovým hráčem se svou aplikací CANAL+/myCANAL, jejíž mezinárodní nasazení se zrychluje a k dnešnímu dni je zastoupena přibližně ve třiceti zemích světa.
Zdroj: CANAL+ Group