Když fantazie překročí hranici reality

Před několika lety byl v Praze otevřen privát Naughty Harbor, jakožto první nevěstinec se silikonovými pannami, které si zákazník může pronajmout a využít je pro naplnění svých sexuálních fantazií v kombinaci s virtuální realitou. Průzkum prozradil, že pouze 3 z 10 mužů by se dokázalo o takovou zkušenost podělit se svým okolím. Provozovat byznys se silikonovými pannami je v očích široké společnosti stále kontroverzním tématem s nadměrnou cenzurou i přesto, že se dnešní pokroková doba snaží mazat stereotypy a tabu. Avšak společnost Naughty Harbor se může i tak chlubit impozantním růstem a úspěchem v oblasti erotického byznysu.

„Pokud člověk skutečně pracuje, a to i v době, kdy se nedaří, je úspěch jen otázka času,“ říká Patrik Duda, zakladatel Naughty Harbor, www.naughtyharbor.cz.

Patrik Duda

Mít ambice nestačí, musíte to skutečně chtít

Společnost Naughty Harbor zaznamenala v posledních letech neuvěřitelné výsledky a pokroky. Z roku 2021 na 2022 dosáhla nárůstu obratu o ohromujících 90 % i přes vliv pandemie Covid-19, která v té době způsobila krátkodobý útlum. Společnost se ale dokázala rychle adaptovat a v důsledku toho dosáhla trojnásobného nárůstu. „V podstatě doteď je každý rok růstový a začínáme se dostávat na zajímavé obraty,“ uvádí Patrik Duda, zakladatel Naughty Harbor, www.naughtyharbor.cz. Tento rok odhaduje nárůst kolem 20-30 %, což považuje za úspěch s ohledem na vývoj ekonomické situace v Čechách.

Privát navštěvují různé věkové kategorie

O typických zákaznících lze říct, že to jsou převážně muži ve věkovém rozpětí 25-60 let. Podle průzkumu od agentury STEM/MARK je 39 % mužů otevřeno tomu si vyzkoušet sex s robotem či silikonovou pannou. Nejvíce jsou tomu otevřeni respondenti pod 45 let. S vyšším věkem pak už zájem významně klesá. Zhruba 2 % by si ji dokonce chtěly pořídit domů.

Co prozrazuje Naughty Harbor o svých zákaznících a jejich preferencích?

Pražský privát s netradičními zaměstnankyněmi se může chlubit stabilním zájmem ze strany zákazníků. Denně má v průměru 7 stabilních rezervací, přičemž nejčastěji využívaná rezervace je na 60 minut v hodnotě 2 290 Kč. V důsledku pandemie Covid-19 vznikla služba tzv. diskrétní rezervace, která zajistí zákazníkovi, že se na místě s nikým jiným nepotká a celá komunikace s obsluhou probíhá po telefonu.

Často se můžete setkat s předsudky, že podnik navštěvují spíše stydliví jedinci, ovšem opak je pravdou. Lidé, kteří se rozhodnou pro návštěvu privátu, mají svou sexualitu vyřešenou a touží po nových erotických zážitcích. I tak pouze 3 z 10 mužů by se dokázalo o takovou zkušenost podělit se svým okolím. Více jsou tomu nakloněni ti, kteří se dokážou otevřeně bavit o svých sexuálních preferencích, nebo respondenti, kteří používají erotické pomůcky. 69 % mužů by se však stydělo s touto zkušeností někomu svěřit.

Nákup panen a hraček přes eshop

Pro zájemce je také přístupný internetový obchod Naughty Harbor, kde mohou vybírat ze široké nabídky silikonových pan. V čem se tyto netradiční ženy od sebe liší? Každá z nich ztělesňuje tak trochu jiné vlastnosti a křivky. „Nejvíce se prodávají ty panny, které ztělesňuji určitý ideál krásy, takže jinými slovy takové, jaké se nám líbí ženy, takové se líbí zákazníkům i realistické panny,“ dodává Patrik Duda, podle kterého se trh s erotickými hračkami výrazně posunul a s ním i jejich kvalita.

Jaká je současná situace Naughty Harbor?

Nevěstinec je pro společnost důležitým pilířem, který jí poskytuje stabilitu a přispívá k celkovému růstu. Kromě toho slouží jako podpora prodeje, díky profesionálnímu showroomu, kde si zákazníci mohou panny prohlédnout, podívat se na různé technické možnosti a poradit se s odborníky.

Celkově lze říci, že je koncept Naughty Harbor silným hráčem v oblasti erotického byznysu, který díky strategickému přístupu a adaptaci na měnící se podmínky dosahuje pozoruhodných výsledků. Pohled do budoucnosti přináší výzvy, ale také možnosti rozvoje a inovace v této odvážné a dynamické oblasti podnikání.

Zdroj: Naughty Harbor

Hudební divadlo Karlín
Reklama
Deichmann
Reklama
Reklama
Arkham
Reklama