Nová kampaň kuchyňského studia Noblessa vsadila na humor a exkluzivní vkus Miss World Taťány Kuchařové. Pasuje ji na “noblessní Kuchařku”

Renomované kuchyňské studio Noblessa pod vedením Petra Beneše se vyznačuje bohatou nabídkou kuchyní, inovativním přístupem a pečlivým zpracováním každé realizace. Aby výsledek vždy odpovídal vysokým estetickým nárokům značky Noblessa a pyšnil se dokonalým designem, je věnována pozornost i těm nejmenším detailům. Stejné standardy ve svém životě uplatňuje podnikatelka a Miss World 2006 Taťána Kuchařová, s vášní pro interiérový design. Synergické propojení tak spatřilo světlo světa a dalo vzniknout sérii videí s recepty připravovanými přímo v kuchyních Noblessa, s Taťánou Kuchařovou v hlavní roli.

Příběh začal vytvořením kuchyně na míru a vestavných skříní v bytě Taťány, který Noblessa zařizovala. „Mě osobně interiérový design baví. Není to jen o trendech. Je to o pocitech, které prostor může vyvolat. Noblessa rozumí tomu, jak vytvořit prostředí, které nejen očaruje svou krásou, ale také plní svůj účel,” sděluje Taťána. Její profesní zkušenosti z návštěv světových metropolí, včetně Londýna a New Yorku, jí poskytly inspiraci pro úspěšné interiérové projekty. „Nová kuchyně je krok, který člověk dělá třeba jen jednou v životě, a jde o každý detail, který si můžete dopřát,“ poznamenává Taťána, která preferuje světlé odstíny a miluje kombinaci dřeva a kamene.

V rámci kampaně je zahrnut i videospot, v němž Taťána připravuje čaj v Noblessa kuchyni. S úsměvem vysvětluje, že není typickou kuchařkou a volí jednoduchost čaje před komplikovanými gastronomickými recepty. Taťána si užívá vaření, ale jen v případě, že má k dispozici dostatek času. Nedávno se rozhodla zkoumat veganské recepty, což reflektuje její otevřený postoj k různým stravovacím preferencím.

Majitel Noblessy, Petr Beneš, zdůrazňuje: „DNA Noblessy spojuje kvalitu, přesnost a odvážné pojetí. Noblessa není jen značka, je to filozofie, životní styl. Mám radost, že hodnoty naší firmy našly společnou řeč s Taťánou Kuchařovou. Její vizionářský přístup k designu a vášeň pro kvalitu perfektně rezonují s Noblessou a věřím, že přinesou inspiraci a eleganci do světa noblessních kuchyní.“

Zdroj: Noblessa

Hudební divadlo Karlín
Reklama
Deichmann
Reklama
Reklama
Arkham
Reklama