Investoři si vyzkouší háčkování, prášky na kocovinu, nepropustné spacáky a ponožkoboty. Jáma lvová dnes pokračuje dalším dílem

Na obrazovkách TV Nova budou diváci dnes moci od 21.55, sledovat třetí díl investorské reality show Jáma lvová. V té budou investoři tentokrát čelit opravdu nečekaným výzvám.

„Myslím si, že je přesvědčí naše aura, a to že tam budu sedět já, moje mamka a moje sestra,“ říká Natálie Marie Vlčková, která pod značkou adolphinata vyrábí ručně háčkované kabelky a dodává: „Mám za to, že uvidí, že tohle je to, co lidé chtějí mít doma.“ Natálie lvy konfrontuje s myšlenkou, že háčkování rozhodně není out a nepatří do minulého století. Investorům představí právě své ručně háčkované výrobky a bude je žádat o dva miliony korun za 10 % svého podniku. Kromě toho lvy zapojí i do akce, když společně uháčkují srdíčko. Investory překvapí i obrat firmy z loňska, který činil 5,5 milionu korun. Zároveň ale vyvstává otázka, na co potřebuje tak velkou investici, když v loňském roce vydělala 1,5 milionu.

Druzí zájemci o investici, Patrik Szotkowski a Jan Goryczka, některé investory doslova roztančí. Přichází totiž s doplňky stravy nazvané Party Doctor, které jsou určeny těm, kterým se „protáhla víkendová party a od pondělí musí normálně fungovat“. Investory žádají o 1 milion korun za 15 % podíl. „Díky našim dlouholetým zkušenostem víme, jak vypadají dny po letním festivalu. Kocovina, dojezd a někdy i viróza,“ otevírá Jan Goryczka. Party Doctor je podle nich doplněk stravy ušitý rave komunitě na míru. V doplňku stravy se skrývá jedenáct účinných látek, které minimalizují dopady protančené noci, psychotropních látek, alkoholu a nedostatku spánku. Jako první se však se slovy: „Hoši, hoši, já tady musím zatáhnout za ruční brzdu,“ ozve nekompromisní Libor Váka. Ten nerozumí tomu, že oba přišli do televize prezentovat produkt, který je určený po narovnání stavu po konzumaci omamných látek. Diskuse se pak velmi rychle rozjede.

Dalšími uchazeči jsou Eva Hrstková a David Pařízek, kteří vyrábějí outdoorové spací pytle. „Jdeme ukázat lvům, že investovat do nano technologie stojí za to,“ otevírá Eva Hrstková. Za požadované 2 miliony korun oba nabízí 10 % svého podniku. „Nešijeme jen spací pytle, ale i sportovní oblečení, protože materiál, který používáme, je velice unikátní. Naše spacáky mají jedinečné vlastnosti, to je par propustnost, voděodolnost a větruodolnost.“ Jako jediní pak dle svých slov mají vrchní vrstvu spacáku vyrobenou pomocí nanotechnologií. Výrobek mají i patentovaný a vyvíjeli jen na Technické univerzitě v Liberci. Za minulý rok se pak mohou pochlubit tržbou deset milionů korun. Velká diskuze se následně strhne nad cenou samotného spacáku, který si výrobci nacenili na 15 tisíc korun.

Posledním zájemcem o investici je Petr Procházka, který hledá strategického partnera, jenž by pomohl rozšířit myšlenku na které stojí jeho firma specializující se na výrobu barefoot obuvi. Bára Snopková Haberová je v úvodu šokována tím, že existuje takový produkt jako jsou ponožkoboty a opravdu se nosí. „My víme, že to, co děláme dává smysl, baví nás to a máme za sebou dobrá čísla. Takže půjdeme dál,“ upřesňuje Procházka. Ten před pár lety vymyslel něco, o čem si myslel, že na trhu už musí dávno existovat, přičemž tomu tak nebylo, a to právě ponožkoboty. Typ obuvi, který podle něj kombinuje to nejlepší ze světa obuvi a bot v rámci jednoho kompaktního celku. Nápad vzniknul v Norsku, kde si jeho kamarád poranil nohu a nemohl nosit normální boty. Začal tak chodit po ulici v ponožkách. Svých 5 % firmy si Petr Procházka cení na 4 miliony korun. Jednalo by se tak o největší investici v historii pořadu. Od roku 2016 už prodal přes 600 tisíc párů bot.

Zdroj: TV Nova

Hudební divadlo Karlín
Reklama
Deichmann
Reklama
Reklama
Arkham
Reklama