Podle průzkumu HONOR 41 % Evropanů, a dokonce 50 % Čechů plánuje o letošních Vánocích dobrovolně pomoci druhým

Právě teď, před vánočními svátky, můžeme podělit o krásnou iniciativu značky HONOR, jejímž cílem je oslavit lidskou obětavost, která je právě v tomto období všudypřítomná.

Naším závazkem je projevit uznání nedoceněným hrdinům: HONOR se proto rozhodl ocenit ty, kteří nezištně pomáhají ostatním. V souladu s našimi základními hodnotami jsme provedli v celé Evropě rozsáhlý průzkum, abychom blíže poznali příběhy těchto nedoceněných hrdinů.

Z tohoto evropského výzkumu společnosti HONOR vzešlo následující:

1. Slavnostní období pro uznání: Podle našich zjištění věří 49 % Evropanů a 51 % Čechů, že právě Vánoce jsou nejlepším časem, kdy oslavit opomíjené hrdiny, a to více než v kterékoli jiné roční době.

2. Pocta každodenním šampiónům: Dobrovolníci, zdravotníci a učitelé jsou obecně považováni za páteř naší společnosti. Jejich přínos a neúnavné úsilí se konečně dostávají do centra pozornosti. V Česku se v průzkumu vysoko umístili také veterináři, pečovatelé nebo lékárníci.

3. Vyjádření vděku: Přibližně 21 % Evropanů během Vánoc aktivně upozorňuje na přínos nedoceněných hrdinů, přičemž 20 % vyjadřuje svůj vděk prostřednictvím dárků. V Česku jim chce dárek věnovat 21 % lidí.  

4. Čas pro oplácení dobrem: 41 % Evropanů, a dokonce 50 % Čechů plánuje o letošních Vánocích dobrovolně pomoci druhým, čímž ztělesňují pravou podstatu pospolitosti a obětavosti.

5. Využití sociálních médií: S vědomím síly digitálních platforem se 36 % Evropanů a 34 % Čechů domnívá, že kampaně na sociálních sítích jsou při oslavě opomíjených hrdinů během svátků velmi účinné.

6. Mámy – pilíře hrdinství: 41 % Evropanů a 35 % Čechů uznává své matky jako své osobní nedoceněné hrdinky, což svědčí o zásadní roli, kterou mámy hrají v našich životech.

Připojte se k této poctě i vy a podělte se o výsledky průzkumu HONOR. Spolu s postřehy jsme připravili i infografiku, která názorně ilustruje dopad a význam těchto nedoceněných hrdinů.

Zdroj: HONOR

Hudební divadlo Karlín
Reklama
Deichmann
Reklama
Reklama
Arkham
Reklama